Reviews: wat klanten schrijven over Echobaby
Reviews: wat klanten schrijven over Echobaby
Het online agendasysteem (waar je dus zelf een afspraak kan maken) stuurt na elke echo automatisch een mail. In die mail staat de vraag om een recensie. Al meer dan 1.000 personen hebben dat ingevuld. Sommigen alleen met een score, anderen ook met een tekst. Iedereen kan dat bekijken: feedback Echobaby. Je mag dat allemaal nalezen. Hieronder kan je een aantal recensies Echobaby nalezen. De vorige reeks kan je terugvinden bij Recensies Echobaby.
Op 27/11/2024 kreeg Echobaby de 1.000ste positieve recensie. Dankjewel hiervoor. Nu gaan we verder richting 2.000.
" Vandaag voor de 1e keer geweest op 13w5d voor geslachtsbepaling. Zeer tevreden van al de uitleg die we gekregen hebben. Van kop tot teen alles besproken, tot inwendig. Wat de maag,darmen,... waren. Ook zeer veel fotos en een filmpje gekregen waar alles in uitgelegd word. Ook een zeer aangename vrouw waar je goed met kunt babbelen en vragen aan kan stellen. Ik raad ze zeker aan! Tussen 20-28w ga ik weer terug voor een 3D/4D echo." Elycia
"Marita is zeer kundig in haar vak! Neemt de tijd voor je en legt alles uit tot je snapt wat je kunt zien. Qua geslachtsbepaling heeft ze het bij onze eerste 2 met 13,2 helemaal juist gehad! Dus nu verwacht ik ook dat dit weer kloppend is (dat weten we niet maar het vertrouwen is er zeker!) we zijn de maandag geweest en dat was net te vroeg en toen deed ze ook geen uitspraak over het geslacht, we moesten later terugkomen. dat hebben we vandaag gedaan met succes. Ik raad haar iedereen aan, bedankt!
" Gera
" Vandaag voor de 1e keer geweest op 13w5d voor geslachtsbepaling. Zeer tevreden van al de uitleg die we gekregen hebben. Van kop tot teen alles besproken, tot inwendig. Wat de maag,darmen,... waren. Ook zeer veel fotos en een filmpje gekregen waar alles in uitgelegd word. Ook een zeer aangename vrouw waar je goed met kunt babbelen en vragen aan kan stellen. Ik raad ze zeker aan! Tussen 20-28w ga ik weer terug voor een 3D/4D echo.
" Elycia
"Wij hebben ons hier beiden erg op ons gemak gevoeld. Marita is een erg lieve, rustige en aangename vrouw om bij over de vloer te komen. We hadden absoluut niet de indruk dat het hier 'snel snel' moest gaan. Er werd rustig de tijd voor ons genomen. Naar onze beleving straalt ze de nodige kennis en ervaring uit. Wij hebben ervan genoten.
Tot binnenkort." Yasmine
" We hebben het bezoek als zeer aangenaam ervaren. Haar manier van werken, haar duidelijke uitleg en haar oprechte medeleven vielen ons meteen op. Ze neemt de tijd om prachtige foto’s van je baby te maken, zodat jij volop kunt genieten van het moment. We komen zeker nog terug! " Zeynep
"We waren op vakantie vanuit Gelderland en we hadden voor de leuk een verrassing voor oma. We zijn netjes en op tijd geholpen. De vrouw was ook heel lief en rustig. Legde alles goed uit. We hebben er leuke herinneringen aan. Nu wachten tot onze kleine meid geboren wordt.
" Camilo
" Zo een lieve vrouw, die haar tijd neemt om alles in detail uit te leggen. Super gerust gesteld en tevreden. Je ziet dat ze enorme kennis heeft van alles en ze probeert alles heel in detail te laten zien en uit te leggen. Neemt hier ook zeker haar tijd voor! Super tevreden.
" Sarah
"We zijn zaterdag bij deze lieve mevrouw geweest en zondag de gender reveal gehad. Het was heel duidelijk dat het een jongen werd. Met onze kleindochter 2 jaar geleden zijn we ook geweest en ze had weer gelijk 😊😊 tot snel weer." Saffira
"Ze was super lief en vriendelijk. Onze 2 kleine zoontjes toonden heel veel interesse en ze beantwoordde al hun vraagjes met veel geduld. Ze legde ook alles super goed uit. Zeker een aanrader. " Lynn
" Heel tevreden, ik was heel ongerust na 2 mislukte nipt testten en slechte communicatie met gynaecoloog. Ik had de dag nadien reeds plaats en alles lijkt in orde ook het geslacht kreeg ik te zien "
"Wat een lieve vrouw. Ze wil het zo graag goed doen. Ze is echt iemand die je geruststelt en weet hoe ze dingen moet uitleggen. Kortom: doe hier met een gerust hart je echo en je zal geen spijt hebben. xXx"
" Mijn zusje is eerder geweest en zij had hier mij aanbevolen. Een super service en mvr was heel aardig. Heb niet moeten wachten was meteen aan de beurt." Busra
"Vandaag voor de eerste keer kennis mogen maken met babyecho. Alles werd heel goed uitgelegd en mevr stond open voor vragen. Wij gaan vast en zeker later nog terug! " Daisy
"Er werd uitgebreid de tijd genomen om met mijn oudere kinderen naar de baby te kijken. Altijd snel een plekje en zeker een aanrader!
" Samantha
" Wat een fijne ervaring. Zeer professioneel en er werd echt de tijd voor ons genomen. Wij kunnen het iedereen aanraden! " Shirley
"Het was super super goed, super leuk nieuws gekregen. Nu weten we wat het is. Super super bedankt." Chelsey
"Het was super super goed, super leuk nieuws gekregen. Nu weten we wat het is. Super super bedankt." Chelsey
" Heel erg fijne afspraak. We voelde ons meteen op ons gemak. We gaan hier zeker nog eens opnieuw naartoe. " Jade
" Heel aangename, vriendelijke vrouw. Legt alles goed en duidelijk uit! Zeker een aanrader!
" Shana
" Kon gelijk terecht voor een afspraak, vriendelijk ontvangen en gezien wat we wilden zien! Zeer tevreden." Denise
"Marita is echt een hele lieve mevrouw, stelt je op je gemak en ontzettend geduldig. Echt een aanrader!" Maartje
" Zeer vriendelijk eerlijk en professioneel. Helemaal top " Christel
" Heeft alle tijd genomen zodat wij met mooie 3D foto's de deur uitgingen." Melanie
"Alles ging heel vlotjes , mooie uitleg over alles. Heel goeie dienst van Marita."
" Zeer tevreden neemt haar tijd veel uitleg wij komen zeker terug " Anke
" Super lieve dame! Zeker een aanrader ☺️" Stephanie
" Super ervaring gehad en alles gelopen zoals we wilden." Ayla
" Super lief en meelevend. Gaf me een enorme geruststelling." Kelly
" Vriendelijk en zeer bekwaam in haar vak. " Chantal
" Het is allemaal goed verlopen. " Cecile
" Heel goede uitleg en info gekregen"
" Hele fijne warme ervaring! " Emmily
" Vriendelijk. Snel geholpen. Echt een aanrader." Evi
" Top vroedvrouw " Zarra
" De beste!"
"Marita is een zeer aangename lieve vrouw om bij langs te komen. We zijn hier beide erg op ons gemak geweest. Ze straalt rust en vriendelijkheid uit en heeft naar onze beleving de nodige empathie & ervaring." Tifanny
"Vandaag voor de tweede keer geweest bij Echobaby en het was weer een fijne afspraak. Ze komt heel rustig en geduldig over en neemt echt de tijd, waardoor je je snel op je gemak voelt. Ik raad Echobaby zeker aan! " Nese
" We konden heel snel terecht voor een geslachtsbepaling. Wat was dat fijn! Marita kon goed uitleggen wat er te zien was op de beelden en had al heel snel het geslacht van ons kindje gezien. We hebben het als zeer prettig ervaren." Judith
" Zeer aangename ervaring met deze super lieve dame. Het was voor mij de eerste keer maar het zal niet de laatste keer zijn, hier ga ik zeker nog meermaals naartoe. Het is een dame die echt tijd neemt voor je . Een echte aanrader" Evi
" Zeer vriendelijk ontvangst, je kan al je vragen stellen. Zeker een aanrader! Zegt ook wat ze zelf denkt dat het beste is en dat schept vertrouwen. Wij zijn alvast heel tevreden, ook al werkt ons popje hierbinnen niet echt mee." Sarah
"Heel lieve dame waarbij je je onmiddellijk goed en rustig voelt. Geen enkel vraag was haar teveel integendeel, toont heel veel begrip en ik durf te zeggen ze ontvangt je als een moedertje... Wij plannen vlug een volgende afspraak " Vanessa
"Geen wachttijden voor een afspraak. Weet over wat ze spreekt. Kennis van haar job en een super lieve vrouw! Temperatuur van de buikgel een heel fijn en warme temperatuur. Komen zeker terug en raden iedereen aan bij u ☺️" Ine
"En ja hoor we kwamen terug, sneller dan verwacht maar Marita gaf ons dan ook het mooiste nieuws dat we konden krijgen 🥰 Dank u wel lieve Marita voor terug de prachtige ervaring met ons wondertje. Tot binnenkort. Lieve groetjes van ons." Vanessa
"Hele aardige vrouw. Geeft ook tips als je iets wilt weten. Als je het geslacht nog niet wilt weten, maar iemand bij je wil het wel weten voor gender reveal, dan is ze voorzichtig met wat ze je laat zien, zodat het een verrassing blijft " Kimberly
"Zeer snelle reactie, vriendelijke dame. Ze nam de tijd, vertelde wat ze zag en gaf veel uitleg. Een dikke aanrader!" Alette
"Hele fijne vriendelijke vroedvrouw. Doet super goed haar best. Maakt van elke afspraak het beste." Martina
"Een lieve vrouw met duidelijke uitleg! Betaalbaar en gemakkelijk te bereiken Dit is de tweede keer dat ik er ben geweest." Iris
"Heel vriendelijk" Elmas
"Alles was super!" Busra
"Altijd een fijn bezoekje! Wij komen hier regelmatig om te kijken of alles in orde is met onze kleine baby." Romi
"Bedankt voor je warme ontvangst daarstraks." S via mail
"Heel vriendelijk, alles mooi uitgelegd en neemt echt haar tijd om alles te laten zien" Annick
"Super lieve vrouw, duidelijke uitleg en neemt echt de tijd. Top ervaring. " Ilse
"Zeer vriendelijk ontvangst, uitgebreide uitleg en mooie 3D beelden. Top!" Kelly
"Zeer professioneel en neemt de tijd voor je." Cindy
"Supervriendelijke dame & heel gerustellend. Dankjewel voor alles" Dilara
" Zeer tevreden. Ik kon daar heel snel terecht, ze heeft mij alles goed uitgelegd en ik kon met een gerust hart naar huis! "
"Fijne, lieve mevrouw neemt de tijd en legt alles duidelijk uit. Met beide kinderen gegaan voor geslachtsecho en bij allebei gelijk." Rabia
"Een echo die me helemaal gerust heeft kunnen stellen. Ze heeft echt kennis van zaken." Eveline
" Hele fijne warme ervaring! " Emmily
" Super lieve vrouw!!" Gabrielis
" Super fijne ervaring!" Aniek
" geweldige ervaring" Marieke
" Lieve vrouw en heel professioneel. Wist meteen te zeggen wat het geslacht is. 🤗" Ellen
" Kon gelijk terecht voor een afspraak, vriendelijk ontvangen en gezien wat we wilden zien! Zeer tevreden" Denise
" Geweest voor de vroege geslachtsbepaling echo 13w3d. Ze wist gelijk al wat we zouden krijgen. Zeker een aanrader!" Derya
"Super vriendelijke vrouw en staat steeds voor je klaar. Geeft goede info en feedback. Zeker een aanrader." Marijke
"Super lieve vrouw, geslacht was super snel te zien! Dankjewel en tot snel ." Chayenna
" Zeer prettige ervaring! Beveel het aan bij iedereen die nieuwsgierig is naar het geslacht van hun baby. " Tiffany
" Uitstekende service. Ik ben zeer tevreden." Helkslene
" Bedankt voor deze mooie ervaring!" Cynne
" Heel behulpzaam, supervriendelijk" Emily
"Marita neemt altijd ruim de tijd voor je. " Renata
Had je graag meer gelezen? Kom eventueel later terug. Alle nieuwe reviews worden hier toegevoegd. Of lees verder bij feedback Echobaby en Recensies Echobaby.
